Susan in Flagstaff, Arizona

Home sweet home

Ik wilde even mededelen dat ik weer veilig in Nederland ben aangekomen! De vlucht ging eigenlijk helemaal zoals gepland, behalve twee uurtjes vertraging vanwege een technische storing (niet om de sneeuw dus!) De laatste dagen in San Francisco zijn omgevlogen en we hebben nog veel leuke dingen gedaan. Van fietsen over de Golden Gate Bridge tot wandelen in Castro.

Maandag moesten we om 6u 's ochtends al opstaan, zodat we om 8u op het vliegveld konden zijn. Na wat gedoe met de koffers (Marjan haar koffer was te zwaar) konden we inchecken en naar de goede gate lopen. Na vijf uurtjes vliegen kwamen we aan in Philadelphia, waar we een uur langer dan gepland moesten wachten, konden we toch eindelijk naar Nederland toe.

Na heel wat uurtjes kon ik dan eindelijk de witte weilanden zien vanuit de lucht. Nederland! Eenmaal op Schiphol wilden we onze koffers halen, wat allemaal goed ging, behalve met de koffer van Peter. Die kwam maar niet aan, dus dat betekende nog formulieren invullen etc. Gelukkig werd Peter al gebeld, zodat z'n koffer morgen wordt thuis gestuurd!

Eenmaal door de laatste control, zag ik daar m'n moeder en de ouders van Peter al staan!

Amerika was een geweldige ervaring, het is helaas alweer omgevlogen. Ik zal Flagstaff zeker gaan missen, maar hier heb ik ook mensen gemist die ik eindelijk weer zal zien! Ook daar kijk ik weer naar uit.

Bedankt voor alle reacties en ik heb met plezier verhaaltjes geschreven!

Reacties

Reacties

Paulien

Nou niet te zoetsappig worden he, hier in Nederland zijn we graag nuchter ;)

Ingrid

Hey suus! Fijn dat je veilig thuis bent. Ga je zeker missen, maar ik zie je snel weer! Hele fijne kerst thuis

Tut terug :P

Ellen

Lieve Susel!
Goed dat je weer veilig thuis bent. Geniet van de feestdagen in NL... en ik zie je in het nieuwe jaar.
kus

Klaziena

Susan!! Fijn dat je weer heel in Nederland bent :)
Moeten we in het nieuwe jaar maar snel een compleet avondje plannen. Gezellig uiteinde! xx

Leonie

Ja! op naar een compleet astrAegir avondje!! NY was super!!! :D goed uiteinde alvast!
xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!