Susan in Flagstaff, Arizona

Aangekomen in Flagstaff, AZ

Even een kort berichtje voor iedereen die inmiddels bezorgt is, omdat ze maar niks van me horen:

Ik ben zaterdagavond (Lokale tijd 19:30, Nederlandse tijd: 04:30) veilig aangekomen in Flagstaff na een lange en vermoeidende reis.

Gister heb ik samen met Marjan (reis- en studiegenootje) een beetje rondgekeken in Downtown Flagstaff en bij de Target allemaal dingen geshopt voor onze kamers die behoorlijk leeg waren.

Nu ga ik me snel klaarmaken om de Campus Tour te doen en vanmiddag hebben alle J-1 Students (alle uitwisselingsstudenten met J-1 Visum, zoals ik dus ook) een verplichte Lunch met elkaar. Ben benieuwd.

Binnenkort een langer verhaal!

Reacties

Reacties

Ellen

Succes de eerste dagen! Ik kijk uit naar het langere verhaal, ben benieuwd wat je allemaal gaat beleven!
Kus

Leonie

Ik ben ook benieuwd!! ;)

Gerlof

Fijn om te lezen dat je goed aangekomen bent. Veel succes in de VS, misschien dat je in die dorre vlakte nog wat kan roeien, volgens de wiki bestaat 0.1% van de oppervlakte daar uit water, zou in principe dus wel lukken. Is er wel dat er wat te beleven in flagstaff? Of is het zo'n "Dukes of Hazzard" achtig plaatsje?

groeten Gerlof

chris

Heey,

Wat fijn dat de reis allemaal goed is verlopen.
En dat je de boel wat huiselijker maakt.
Veel plezier met het kennismaken met al de anderen, zal wel spannend zijn!

Liefs chris

Judith

Leeeuk het eerste AS verhaal!!! :) Yay! Mooi dat je veilig aangekomen bent, ben benieuwd naar het volgende verhaal!

Ingrid

Hey:) raar om dat zo te lezen als ik weet dat ik over minder dan 12 uur zelf in het vliegtuig zit;) Fijn dat alles goed is verlopen en ik heb de wereldstekkers!
kuss

Berit

Oeh hoe exciting! =D
Heeeeeel veel plezier daar! En we houden elkaar up-to-date met al die reismee's, haha ;)

Klaziena

Hey!
Fijn dat je reis goed ging! Sluit me er bij aan, ben erg benieuwd naar je belevenissen en eerste dagen. Succes! Héél veel plezier. x

Ypie

Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen. Wat een dag.
Veel plezier met de kennismakingen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!